«Покращення комунікаційної складової та системи менеджменту в закладах, що працюють з ВПО»

 

4 1

ГО “Медичні лідери” разом з Німецьким Товариством міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ за дорученням Уряду Федеративної Республіки Німеччина розпочали новий проєкт «Покращення комунікаційної складової та системи менеджменту пацієнтів в комунальних медичних закладах, що надають  медичні послуги внутрішньо переміщеним особам». Він покликаний допомогти медичним закладам, що працюють з великою кількістю ВПО.

Термін реалізації: липень 2022 - лютий 2023

 

Передумови для проєкту: 

 

Після початку повномасштабного вторгнення рф на територію України мільйони українців змушені були тимчасово оселитися в інших регіонах. Вони потребують актуальної, доступної, достовірної та зрозумілої інформації про медичні послуги та умови їх отримання.

 

Водночас місцеве населення також стикається з труднощами через зміну умов життя, ситуацію в країні, сфері охорони здоров’я та конкретному закладі зокрема.  

 

Дослідження, проведені у травні 2022-ого року, кажуть про зниження рівня звернень за медичною допомогою. Причиною цьому серед інших є невпевненість у функціонуванні системи охорони здоров’я, окремих закладів та відсутність актуальної, доступної інформації про медичні послуги.

 

Метою нашого проєкту є підвищення  доступності медичних послуг для населення в громадах, де зросла кількість внутрішньо переміщених осіб.

 

Тому ми ставимо перед собою такі завдання:

 

1. Покращення комунікації закладу з пацієнтами

Інформація про актуальні послуги, умови їх отримання, алгоритм дій у різних ситуаціях, роботу закладу загалом повинна бути доступною. Тому ми створимо або оновимо існуючі сайти закладів, чат-боти, встановимо інформаційні панелі, проведемо тренінги з сервісу та комунікацій. Створимо кол-центри, допоможемо налагодити співпрацю з місцевими ЗМІ, створимо роздаткові матеріали для поширення у громаді.

 

2. Удосконалення системи менеджменту потоків пацієнтів та клієнтського сервісу

Ми хочемо покращити досвід взаємодії пацієнтів з медичним закладом, зробити процес максимально функціональним, економічно та практично виправданим і вигідним (з точки зору і закладу, і пацієнтів), таким, що враховує потреби всіх сторін.

 

Для цього будуть створені кол-центри, електронні черги, відбудеться зонування та адаптація простору, встановлення логістичних інформаційних панелей).

 

Передбачена співпраця з п’ятьма медичними закладами.

 

Два з яких - великі заклади західного регіону, що працюють з великою кількістю ВПО. Ще три з інших регіонів відібрані на відкритому конкурсі.

 

Заклади західного регіону отримають інформаційні чат-боти, адаптацію простору (один заклад), онлайн-тренінги для працівників рецепції, логістичні інформаційні панелі.

 

Іншим трьом закладам ми допоможемо відкрити кол-центри (включно з відбором та навчанням персоналу, купівлею обладнання, розробкою комунікаційних шаблонів), а також допоможемо налагодити співпрацю з місцевими ЗМІ, розробити або оновити сайти, створити інформаційні матеріали.